Donnerstag, 2. Juni 2011

I found the perfect spot

Don't judge a book by its cover and so forth. Because behind this, lies the following....

Man vermutet hinter all dem Gestrüpp nicht viel, aber es ist einer der schönsten Plätze in der Umgebung.


There were frogs and dragonflies everywhere. However the frogs can hide (see image above) and the dragonflies are too fast. Anyway. Sometimes you get lucky and spot places you haven't seen before.

Die Frösche haben sich perfect getarnt (siehe Foto), also konnte ich keinen so richtig erwischen. Und die Libellen waren zu schnell. Aber das macht nichts, denn durch Zufall habe ich einen neuen Ruheort gefunden und das hat doch auch was.
 

1 Kommentar:

  1. So much of the beauty can be lost to the camera - you captured it all.

    Breathtaking.

    Rory

    AntwortenLöschen