Dienstag, 3. Mai 2011

Wedding Location: Klosterruine Limburg

Light Leak = the love

This year, I am booked for three weddings at this location. So I went to get an impression and I cannot wait to shoot there. The first wedding is on May 6th, which is just in a couple of days.

Ich bin dieses Jahr für 3 Hochzeiten auf der Klosterruine Limburg gebucht. Also bin ich vorab mal hingefahren, und hab mich umgeschaut. Die erste Hochzeit findet schon am 6. Mai statt und ich freu mich schon riesig.


this is how the Hasselblad is most awesome
more light leaking in. I think it happened because I didn't seal the film fast enough. But I love it. It looks like a ghost.


Hasselblad 500 C/M
Kodak 400 ISO
Klosterruine Limburg

Kommentare:

  1. Wunderschön. Das ist einer dieser Zufälle, die was ganz besonderes erschaffen. Besonders bei dem Geisterbild wirkt das Licht einfach perfekt.

    AntwortenLöschen