Freitag, 14. Januar 2011

Terry Pratchett: The Last Hero


Exactly my reaction upon getting the book delivered. The disadvantage of buying on Amazon and not reading the descriptions. I have no idea how it'll fit onto my shelf and it'll really stick out next to the other pocketbooks of the series....
genau so hab ich reagiert als ich mein Amazonpaket aufgemacht hab. Vielleicht sollte ich die Beschreibungen lesen zukünftig? Meine Ordnung im Bücherregal ist dahin und überhaupt passt das nirgendwo rein weil das so groß ist...



BUT... it is such a thing of beauty that I want it to be even bigger. The illustrator is a genius! So much love!

Andererseits... die Illustrationen sind so wunderschön ich wünschte das Buch wäre noch größer! Ich liebe es!

1 Kommentar:

  1. schöner blog ;)

    http://marmeladenglas-momente.blogspot.com/

    AntwortenLöschen